مجله دانلود روز (22)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (22)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1161
نویسنده : منو تو

.:: دانلود والپیپر های زیبا - سری 1 ::.

 سری 1 والپیپر های گلچین با کیفیت 1920x1200 شامل 55 تصویر JPG با کیفیت برای شما آماده شده است. این تصاویر در موضوعات گوناگون هستند. این سری تا جایی که مقدور باشد ادامه خواهد داشت و امیدواریم روزی مرجع خوبی برای کسانی که آرشیو والپیپر دارند باشیم.

FDL Wallpaper Pack 1 - دانلود والپیپر سری 1

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: NetSupport School Professional 10.70.1

نرم افزار مدیریت کلاس درس توسط شبکه رایانه ::.

نرم افزار NetSupport School Professional 10 یک برنامه پیشتاز در زمینه آموزش و مدیریت شبکه های کامپیوتری در کلاس های درس می باشد، که توانایی آموزش اساتید را افزایش داده، نظارت و تعامل دانشجویان را به طور مجزا فراهم کرده، یا به عنوان یک گروه از پیش تعریف شده یا تمام کلاس در کامپیوتر های تحت شبکه عمل می کند. با ترکیبی از نظارت پیشرفته کامپیوتر های کلاس درس، ارائه بلادرنگ و ابزار یادداشت برداری، با مجموعه تست های اختصاصی متداول خلاقانه، کنترل برنامه ها و اینترنت، برنامه های درسی خودکار، پرینت مدیریت آموزشی، کنترل پیام رسان ها، مانیتورینگ محتوا و امنیت دسکتاپ در کلاس های مدرن آموزش امروزی پلان مدرسه بسیار مفید و ضروری به شمار می روند.
با استفاده از این نرم افزار ، معلمان و استاید می توانند به وسیله ی جلب توجه دانش آموزان با کمک ابزار نمایش و استفاده از اینترنت و در نتیجه صرفه جویی در وقت آموزش، مدیریت کلاس درس خود را به عهده بگیرند. توسط این نرم افزار، نظر سنجی سریع و نمایش لحظه ای نتایج آن برای اساتید امکان پذیر خواهد بود. همچنین معلمان می توانند تمام فعالیت های صفحه نمایش ، کیبورد و موس را روی یک کامپیوتر ضبط کنند تا بتوانند از آنها در آینده و یا برای مرور دوباره مطالب برای کل کلاس استفاده کنند. با توجه به کمبود بودجه در زمینه های آموزشی NetSupport School برای مدارس، دانشگاه ها و انستیتوهای آموزشی ، امکان استفاده ی ساده و کم خرج از امکانات IT را به صورت مناسبی فراهم می کند.

NetSupport School Professional 10.70.1 - نرم افزار مدیریت کلاس درس توسط شبکه رایانه

تمام امکاناتی که شما از این نرم افزار قدرتمند انتظار دارید را در آن خواهید یافت. مدیریت قدرتمند و استاندارد کلاس درس، روشن و خاموش کردن کامپیوتر ، روشن و خاموش کردن تمام کامپیوترها از راه دور به صورت همزمان ،ساخت آرایش معمول کلاس ها و ... از نمونه این امکانات می باشند. این نرم افزار برای جلب توجه دانش آموزان به درس و ایجاد خلاقیت در آنها کمک شایانی می کند ، همچنین با استفاده از برنامه های زمان بندی شده و مبتکارنه ی درسی ، معلمان و اساتید می توانند از حداکثر کارآیی این نرم افزار برای ایجاد علاقه در دانش آموزان به درس استفاده کنند. امیدواریم از دانلود برنامه کاربردی مدیریت شبکه لذت ببرید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: Total Training Mac OS X Snow Leopard

آموزش تصویری سیستم عامل مکینتاش نسخه پلنگ برفی ::.

سیستم عامل مکینتاش نسخه پلنگ برفی نسخه قبلی آخرین نسخه سیستم عامل مکینتاش یعنی نسخه شیر Mac OS X Lion است. این سیستم عامل به دلیل پلتفرم خاصی که دارد فرق های زیادی با سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت دارد , از این رو ویدئو آموزشی از شرکت total training با نام Total Training Mac OS X Snow Leopard: Essentials آموزش تصویری سیستم عامل مکینتاش نسخه Snow Leopard منتشر شده است که ملزومات استفاده از سیستم عامل مک را به شما آموزش می دهد. این ویدئو آموزشی از سطح مبتدی تا حرفه ای را آموزش می دهد و فایل های پی دی اف محتوای آموزش نیز داخل آن گنجانده شده است. امیدواریم از دانلود این آموزش تصویری لذت ببرید.

 

Total Training Mac OS X Snow Leopard - آموزش تصویری سیستم عامل مکینتاش نسخه پلنگ برفی

محتوای این فیلم آموزشی :
1 - مقدمه و معرفی از سیستم عامل Snow Leopard
2 - مرور و سازماندهی سیستم عامل Snow Leopard
3 - سفارسی کردن سیستم عامل مکینتاش پلنگ برفی
4 - استفاده چند کاربره از سیستم عامل Snow Leopard
5 - بررسی و استفاده از نرم افزار های بروزرسانی شده
6 - پشتیبان گیری و حفاظت از داده ها
7 - مرور اینترنت و صفحات وب با نرم افزار Safari
8 - چاپ اسناد در مکینتاش
+ فایل های پروژه

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: تصاویرمتحرک , بازی , سیستم عامل , مدیریت شبکه , والپیرهای زیبا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: